Tanda-tanda Wanita Terpikat Dengan Lelaki….

Wassup semua.. Trolo-sama di sini... Dah lama aku tak post benda-benda seoerti yang di bawah... So, kali ini... Trolol-sama mempersembahkan...~seperti tajuk yang tertera di atas~
LOLOLOLOL.... Hehehe... Aku tak pernah alami apa-apa yang terlist di bawah ni... Sebab akukan...
Forever Alone.... Yep, loneliness is my love...
Ini semua berdasarkan kajian yang dijalankan pihak Fraternity Freemason yang diusulkan oleh Yahudi
untuk menggunakan wanita sebagai senjata merosakkan lelaki-lelaki beriman. Mengkaji bagaimana behavior wanita-wanita ni bila terpikat kat lelaki. Tapi maklumat sulit ni dah terbongkar sebab aku H4cK3d database Jerusalem hari tu.... [LOL BAZINGA!!! di situ] Hahahaha...Baca je la...

Dia Tidak Senang Duduk
Sesetengah wanita biasanya akan menunjukkan petanda awal yang tidak  begitu jelas dan kemudian mengharapkan korang untuk mengambil alih peranan seterusnya. Jika korang berjaya mengesan petanda  ini, hanya sedikit usaha mampu membuahkan hasil kerana 'pintu'nya telah terbuka untuk korang. Biasanya tanda-tanda awal  ini ditunjukkan dengan berjalan mundar-mandir di belakang korang atau tidak sengaja terlanggar bahu sambil menjeling  manja. Walaupun dia sekadar mengatakan 'Maaf!', itu adalah petanda yang perlu diberi tindakan segera.
Eto... gomenasai...
Selanjutnya....

Tunjuk Minat
Sewaktu berbicara dengannya, walaupun korang memperkatakan hal tidak  munasabah, dia masih memberi komen membina. Setiap isu yang korang timbulkan mendapat sokongan daripadanya. Sama ada korang memang pandai berbicara atau dia menaruh minat mendalam terhadap korang. Lebih jelas lagi jika dia memainkan  rambut sambil tersenyum manja setiap kali berbicara. Jika korang kurang yakin dengan maksud tersirat yang cuba disampaikan,  dapatkan pandangan rakan yang ada bersama korang.

Hmm..Hmm Setuju...
Korang Diperkenalkan Kepada Rakannya
Bermakna korang telah diterima masuk dalam kehidupannya. YEAH!! Welcome to da club..  Salah satu sebab korang diperkenalkan adalah untuk memberitahu rakan-rakannya: 'Ini aku punya', dan satu lagi sebab ialah untuk mereka  menilai diri korang. Jadi pastikan korang turut mengambil hati rakan-rakannya, namun jangan sampai dia cemburu.
Yoroshiku onegai shimasu!!!

Dia Men'jual' Dirinya
Jika percakapan atau gerak lakunya menunjukkan seperti dia sedang mempromosikan aset dan kelebihannya, bermakna korang sedang diberi petunjuk jelas olehnya. Secara tidak langsung dia ingin 
membuatkan korang terasa yang dirinya berbaloi untuk dimiliki.
Watashi wa sugoi kawaii....

Bersikap Terbuka
Biasanya wanita tidak akan mendedahkan terlalu banyak maklumat tentang peribadinya. Hanya jika dia betul-betul berminat dan percayakan korang barulah segalanya akan diceritakan. Anggaplah ia sebagai petunjuk utama tentang keinginannya, terutama jika perihal jenama pakaian dalamnya juga turut diceritakan.WOW!

Nisshh.. shishishi...

Membayangi Korang
Bukan membayangi seperti mengatasi diri korang, tetapi menjadi seperti  bayang-bayang korang. Ke mana sahaja korang pergi, pasti dia akan mengikuti korang. Dia juga menunjukkan minat mendalam terhadap percakapan korang walaupun tiada kena mengena dengan dirinya. Dia sebenarnya sedang lemas dengan keinginannya untuk mendampingi korang. Berikan dia ruang untuk menunjukkan kemahuannya agar tidak 'lemas' lagi.


Korang Diajak Ke Tempat Lain
Dia ingin meluangkan masa yang lebih privasi bersama korang. Mungkin untuk berkenalan dengan lebih lanjut atau untuk meluahkan perasaanya terhadap korang. Kata-kata manis dan bicara korang bukan lagi soal utama baginya. korang menjadi pilihan utama sebagai teman lelaki baginya." 
Let's go somewhere else...
P/s: Still alone.... Sebelum berundur... Scroll ke bawah...

TROLOLOLOLOL!!!!



0 Comments
Comments

0 Orang Ter-TROLOL:

Post a Comment